Ostajamo vam na voljo
Vse o prijavi škode, asistenčnem centru in urejanju zavarovanj v času epidemije koronavirusa.
V zavarovalnici vam omogočamo, da vse, kar se da, uredite na daljavo – od doma. Poslovanje naših poslovalnic se namreč spreminja, informacije o tem redno posodabljamo. V nadaljevanju pojasnjujemo, kako je s prijavo škode, pomočjo asistence in z morebitnem urejanjem zavarovanj.
Prijava škode
Kje prijavim škodo, ali moram na zavarovalnico?
Kljub temu, da so naše poslovalnice odprte, vas prosimo, da za prijavo škode v prvi vrsti uporabljate sodobne elektronske in telekomunikacijske poti. Škodo prijavite po enem izmed naslednjih kanalov:
- spletna prijava,
- mobilna prijava – aplikacija i.triglav (aplikacijo si na mobilni telefon namestite iz GooglePlay ali App Store trgovine),
- brezplačna telefonska prijava na 080 555 555,
- za zdravstvena zavarovanja Zdravstvena točka na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si,
- po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si) se lahko obrnete tudi na svojega zastopnika.
Kako prijavim škodo na daljavo?
Za varno in hitro reševanje škod vas prosimo, da ob prijavi priložite:
- fotografije poškodovane stvari,
- vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.
Vso dokumentacijo, ki jo bomo od vas potrebovali in vas za njo prosili, nam posredujte kot skeniran dokument ali fotografijo v e-obliki:
- za premoženjska zavarovanja na e-naslov: skode.premozenje@triglav.si (v zadevi navedite številko primera, ki jo boste prejeli);
- za življenjska zavarovanja na e-naslov: skode.zivljenje@triglav.si, kjer boste prejeli (še) dodatne informacije.
Avtomobilsko zavarovanje
Kako je s podaljšanjem avtomobilskega zavarovanja?
Če imate sklenjeno permanentno avtomobilsko zavarovanje, je vaše vozilo normalno zavarovano, razen če ste prejeli račun za plačilo premije in ga v zahtevanem roku niste plačali.
Zavarovanje doma
Kako pa lahko podaljšam zavarovanje doma?
Če imate sklenjeno zavarovanje doma, vam ni treba storiti ničesar, saj vam bo zavarovalnica po pošti posredovala obračun zavarovalne premije in račun, ki ga poravnate. S tem je zavarovanje urejeno. Če niste prepričani ali imate kakšno vprašanje, lahko po telefonu ali elektronski pošti to preverite z zastopnikom ali z zavarovalnico. Spodaj navajamo, kako stopite v stik z nami.
Kako naj sklenem novo zavarovanje ali podaljšam zavarovanje, ki ni permanentno?
V Zavarovalnici Triglav smo razvili možnost sklepanja zavarovanj na daljavo. To pomeni, da boste lahko z zastopnikom zavarovalnice sklenili oziroma uredili zavarovanje od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani. Pogoj za ta način poslovanja na daljavo je, da imate:
- elektronsko pošto, na katero vam bo zastopnik poslal povezavo za dostop do pripravljene zavarovalne dokumentacije in
- mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo, s katero boste lahko dostopali do posredovane zavarovalne dokumentacije in jo s klikom na posamezni dokument tudi podpisali.
Številna zavarovanja lahko še naprej samostojno sklenete preko spleta.
Življenjsko zavarovanje
Ali lahko na daljavo sklenem življenjsko zavarovanje?
Tudi življenjsko zavarovanje lahko sklenete na daljavo. Za ureditev zavarovanja na ta način potrebujete:
- elektronski naslov, na katerega boste prejeli vso dokumentacijo v zvezi s sklenitvijo zavarovanja in
- mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo. Z njo boste izvedli varen podpis zavarovalne dokumentacije.
V nekaterih primerih bo za sklenitev zavarovanja zahtevana tudi video identifikacija. Za to boste dodatno potrebovali:
- elektronsko napravo (npr. računalnik, tablico ali pametni telefon), ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnikom ( »selfie« kamero). O tem si lahko več preberete tu.
Ali življenjsko zavarovanje krije smrt kot posledico okužbe z novim koronavirusom?
Da, to zavarovalno kritje velja za že sklenjena kot tudi za življenjska zavarovanja, ki se sklenejo na novo. V primeru smrti zaradi posledic okužbe s koronavirusom bi zavarovalnica upravičencu, ki je določen na polici, izplačala zavarovalno vsoto za primer smrti zavarovane osebe.
Kako je z izplačilom življenjskega zavarovanja, če mi to poteče v tem času?
Zahtevek za izplačilo zavarovalne vsote za doživetje lahko pošljete po elektronski pošti na e-naslov: skode.zivljenje@triglav.si. Zraven priložite:
- sken osebnega dokumenta s fotografijo (osebna izkaznica /potni list /vozniško dovoljenje),
- izjavo o politični izpostavljenosti,
- izjavo o davčnem rezidentstvu.
Obrazci so dostopni na spletni povezavi prijava škode, več o postopku izplačila pa si lahko preberete tudi v članku
Če bodo naši sodelavci imeli dodatna vprašanja ali bodo potrebovali dodatno dokumentacijo, se vam bodo javili po elektronski pošti. Vlogo za izplačilo doživetja lahko oddate tudi kasneje.
Kaj naj storim z naložbenim zavarovanjem?
Če imate sklenjeno naložbeno življenjsko zavarovanje, ki vam v tem obdobju poteče, lahko zavarovalno dobo podaljšate. To bi bilo zaradi trenutnih razmer na delniških trgih celo smiselno. Zavarovalna vsota za doživetje pri tem zavarovanju namreč ni znana vnaprej, ampak je odvisna od gibanja vrednosti enot premoženja izbranih skladov in se preračuna na obračunski dan pred potekom zavarovanja.
Zahtevek za podaljšanje zavarovalne dobe pošljite na e-naslov: spremembe.zivljenje@triglav.si.
V članku svetujemo, zakaj je bolje, da v tem trenutku počakate z izplačilom.
Plačila premij
Kje lahko plačam obrok za zavarovanje?
Položnice lahko plačate na pošti, banki, bankomatih ali preko spletne banke, če jo uporabljate. Možno je tudi plačilo preko aplikacije mBills.
Kam se lahko obrnem …
- … če imam vprašanje v zvezi z opominom zaradi neplačila zavarovalne premije?
Pišite nam na elektronski naslov: opomini@triglav.si. - … če imate vprašanja o stanju terjatev, dobropisov, plačilih premije ….?
Pišite nam na elektronski naslov: info-obvestila@triglav.si.
Asistenca
Ali v tem času še vedno zagotavljate asistenčno pomoč?
Vemo, da nesreča ne počiva, tudi v tem času ne bo, zato našim zavarovancem še naprej zagotavljamo pomoč pri nujnih primerih.
Torej, če imate sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco, se še naprej lahko obrnete na naš Asistenčni center:
- preko spleta v digitalni poslovalnici i.triglav, ali s pomočjo mobilne aplikacije i.triglav, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
- na brezplačni telefonski številki 080 2864.
V Asistenčnem centru se nihče ne oglasi …
Glede na trenutne razmere se lahko zgodi, da boste morali čakati na prostega sodelavca zavarovalnice. Če se ne javijo, ker so zasedeni z reševanjem drugega primera, se vaš klic vseeno zabeleži. Takoj, ko bodo prosti, vas pokličejo nazaj.
Vas pa prosimo za razumevanje. Prav tako pa vas še enkrat pozivamo, da se ne izpostavljate nevarnostim in se odpravljate le na nujne poti. Tako bomo lahko hitro in učinkovito reševali nujne probleme.
Nezgodno, turistično in zdravstveno zavarovanje
Kako naj uveljavljam nezgodno zavarovanje, če se v tem času poškodujem in zaradi razmer v zdravstvu ne morem zbrati vse dokumentacije?
Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode oddate izključno preko zgoraj omenjenih kanalov. Prijavi priložite vso dokumentacijo, ki jo imate, lahko jo skenirate ali fotografirate.
Če zdravstvene dokumentacije (izvidov o poškodbi in dokumentacije o zaključku zdravljenja) še nimate, vam svetujemo, da v tem trenutku zaradi zaostrene zdravstvene situacije ne hodite do zdravnika. S prijavo škode lahko počakate in predvsem v tem času poskrbite za svojo varnost. Vse potrebne dokumente boste lahko oddali, ko se bo zadeva umirila in boste spet lahko obiskali zdravnika.
Kaj, če zbolim v tujini?
Se v tem trenutku nahajate v tujini in menite, da ste zboleli, sklenjeno pa imate zavarovanje potovanj v tujino? Zavarovanje med drugim krije zdravstveno zavarovanje, prekinitev potovanja ali kasnejšo vrnitev s potovanja.
Zavarovalno kritje velja tudi, če v tujini zbolite zaradi okužbe s koronavirusom.
Razširitev kritja
Pri vseh zavarovanjih, sklenjenih za namen turističnih potovanj (obstoječa in nova zavarovanja, ki bodo sklenjena v času akcije), do preklica veljajo naslednje razširitve kritja zavarovanja prekinitve potovanja ali kasnejše vrnitve z njega:
- kriti so stroški prekinitve potovanja ali podaljšanega bivanja, ki zavarovancu nastanejo zaradi odrejene karantene v tujini, ker je bil v tujini v stiku z nekom, ki je zbolel za koronavirusom, sam pa je zdrav;
- v primeru sklenjenega družinskega zavarovanja so kriti stroški prekinitve potovanja ali podaljšanega bivanja tudi družinskim članom, ki so z zavarovancem, ki zboli, se poškoduje, ali mora biti v karanteni, skupaj na potovanju.;
- kriti so stroški podaljšanega bivanja do največ 14 dni;
- višina kritja ostaja enaka za paket C (v višini do 3.010 EUR), v času akcije pa je brezplačno vključeno tudi v paket A (v višini do 500 EUR) in v paketu B (v višini do 1.000 EUR). Pogoj za zavarovalno kritje je veljavno zavarovanje v času nastanka škodnega dogodka.
Več informacij o akciji najdete na spletni strani.
Za pomoč se obrnite na telefonsko številko: +386 2 222 28 64, kjer vam bodo sodelavci svetovali, kako do zdravnika.
Preberite si tudi vse o odpovedi potovanj zaradi koronavirusa.
Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrben vsakdan enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.