Pomoč na cesti v tujini

Rešitev je zavarovanje avtomobilske asistence.

Zastoji zaradi pokvarjenega vozila. Obvozi zaradi prometne nesreče. Dolge kolone. Vas našteto spravlja ob živce, ko ste na poti na dopust? Še huje je, če je to pokvarjeno vozilo vaše in ste obtičali sredi nemške avtoceste. Takrat zaradi sebe in drugih želite čim hitrejšo pomoč na cesti. Pojasnjujemo, kako vam pri tem lahko pomaga avtomobilska asistenca.

Pomoč na cesti v tujini in doma

Avtomobilska asistenca vam, vašim sopotnikom in vašemu vozilu 24 ur na dan zagotavlja pomoč in kritje stroškov v Sloveniji in v tujini.

 

Za vas je na voljo na brezplačni številki 080 28 64, iz tujine nas pokličite na +386 2 222 28 64.

 

V nadaljevanju odgovarjamo na vaša najbolj pogosta vprašanja o tem, kako jo uporabiti, če potrebujete pomoč na cesti v tujini.

 

Kaj naj naredim, če se mi v tujini pokvari avto?

Najprej poskrbite za lastno varnost, potem pa se lahko takoj obrnete na naš asistenčni center.

 

Če se vam avto pokvari v tujini, izvajalec avtovleke oceni, kakšna vrsta popravila bo potrebna. Pri večjih okvarah ali poškodbah, kjer popravilo traja dlje časa, operaterji skladno s pogoji organizirajo prevoz vozila v Slovenijo, manjše pa popravijo na bližnjem pooblaščenem servisu.

 

Na asistenčni center se lahko obrnete, tudi če tega zavarovanja nimate, pa je avto sicer zavarovan pri Zavarovalnici Triglav.

 

V tem primeru bo zavarovalnica zahtevala povračilo založenih finančnih sredstev za tisti del stroškov, ki ni krit z drugimi zavarovanji.

 

Ali je kakšna omejitev pri vleki okvarjenega vozila?

Če izvajalec ugotovi, da vašega vozila ne more popraviti na kraju, kjer se je okvarilo, potem bo zavarovalnica uredila in krila stroške vleke do najbližjega pooblaščenega servisa, najbližje polnilne postaje v primeru izpraznjene baterije električnega vozila, vašega bivališča, sedeža ali drugega mesta, če tako odloči zavarovalnica. Do katerega zneska, pa bo odvisno od izbranega paketa. Vsi zapisani zneski veljajo za vsak posamezen asistenčni primer.

 

Kaj pa, če si sam organiziram vleko ali popravilo vozila, ali lahko naknadno uveljavljam stroške?

Ne. Zavarovalnica ne krije stroškov, če asistenčni center o dogodku ni bil obveščen in ste si sami organizirali storitev oziroma če ste storitev organizirali brez dovoljenja asistenčnega centra. Prav tako zavarovalnica ne bo krila stroškov storitev, ki jih je opravil izvajalec, ki ga ni določil asistenčni center.

 

Kaj se zgodi z menoj, če se avtomobila ne da takoj popraviti, jaz pa želim nadaljevati pot?

Najbolj pogosta rešitev, da vi lahko nadaljujete svojo pot, če je vaše vozilo nevozno in ga ni mogoče popraviti isti dan v roku dveh ur, je, da vam zavarovalnica zagotovi nadomestno vozilo, če je to vključeno v izbrani paket zavarovanja avtomobilske asistence.

 

Zavarovalnica vam lahko organizira tudi prevoz z javnim prevoznim sredstvom, taksijem ali z vozilom izvajalca avtovleke (če bi se denimo radi odpeljali skupaj z vašim vozilom na servis in tam počakali na popravilo).

 

Ali bom dobil enake kategorije nadomestno vozilo kot je moje vozilo?

Da, če bo le na voljo.

 

Kaj pa, če potujem z avtodomom, mi zavarovalnica lahko zagotovi nadomestnega?

Ne, zavarovalnica ne bo zagotovila nadomestnega avtodoma, temveč osebni avto, ki bo na voljo. Enako velja tudi za tovorna vozila do 3, 5 t in motorna kolesa.

 

Ali bo zavarovalnica poskrbela tudi za otroški sedež v nadomestnem avtu?

Svetujemo, da otroške varnostne sedeže prenesete iz svojega vozila v nadomestno vozilo. Če to ni možno, pa zavarovalnica v okviru razpoložljivih možnosti lahko organizira tudi tako opremljeno vozilo.

 

Ne more pa zagotoviti vozila z dodatno opremo, namenjeno prevozu prtljage ali tovora, kot je denimo strešni kovček, vlečna kljuka in podobno.

 

Ali je v asistenco vključena tudi bivalna prikolica, s katero grem na dopust?

Da. Zavarovanje avtomobilske asistence velja tudi za bivalne prikolice, vendar le, če so spete z vozilom, ki jo vleče in za katerega imate sklenjeno zavarovanje avtomobilske asistence za bivalno prikolico. Prikolica se prepelje domov oziroma na servis, kjer jo lahko popravijo. V tem primeru vi nadaljujete vožnjo s popravljeno prikolico.

 

Zavarovalno kritje velja tudi za vse lahke priklopnike, ki se pokvarijo ali poškodujejo in so speti z zavarovanim vozilom, ki ima zavarovano avtomobilsko asistenco.

 

Koliko časa bom čakal na pomoč?

V povprečju naše stranke v tujini čakajo 45 minut od klica na asistenčni center do prihoda izvajalca, ki opravi diagnozo na lokaciji škode ali prepelje vozilo do najbližjega servisa za popravilo.

 

Če vozila ni mogoče popraviti isti dan, je izginilo oziroma če je kraj asistenčnega primera več kot 150 km oddaljen od bivališča in ni možno zagotoviti nadomestnega vozila, ali organizirati prevoza oseb do njihovega bivališča, potem zavarovalnica organizira namestitev.

 

Katere informacije potrebuje asistenčni center?

Od vas bodo operaterji v asistenčnem centru najprej potrebovali številko zavarovalne police, saj z njo dobijo vpogled v vse ključne podatke o zavarovanju.

 

Zelo pomembno je tudi, da sporočite čim bolj natančno lokacijo oziroma na svojem pametnem mobilnem telefonu omogočite prenos podatkov in lokacijske storitve na podlagi katerih vas ob vašem sodelovanju na asistenci preprosto in natančno locirajo z rešitvijo SMS lokator.

 

To je pomembno, sploh, če se je težava zgodila v tujini. Kot pravijo na asistenci, se tam določeni pogodbeni izvajalci sploh ne želijo odpraviti ne teren, če tega podatka nimajo.

 

Vsa zanima, kako deluje Asistenčni center? Poglejte v ozadje.

 

V katerih državah mi je na voljo asistenca?

Zavarovanje avtomobilske asistence velja na celotnem geografskem območju Evrope ter seveda v Sloveniji.

 

Kdaj vse mi lahko prav pride asistenca?

Nekaj pogostih kritij: pomoč pri težavah s ključi vozila, točenje napačnega goriva, dostava goriva, dostava nadomestnih delov v tujino, namestitev v hotelu …

 

Zakaj se mi v asistenčnem centru nihče ne oglasi na telefon?

Predvsem poleti, ko je na cesti veliko vozil, s tem pa tudi več težav, se lahko hitro zgodi, da morate čakati na prostega operaterja.

 

A če se ne javijo, ker so zasedeni z reševanjem drugega primera, se vaš klic vseeno zabeleži. Takoj, ko so prosti, vas pokličejo nazaj.

 

Asistenčni primer lahko prijavite tudi v digitalni poslovalnici i.triglav, ki je na voljo na spletu ali kot mobilna aplikacija.

 

Kaj, če se v tujini z vozilom poškodujem tudi sam, ne le vozilo?

Ko zdravnik potrdi, da ste vi kot voznik ali vaši sopotniki tako poškodovani, da tudi 12 ur po nastanku poškodbe ne boste mogli voziti avta, morebitni sopotniki pa za to niso usposobljeni, in imate avtomobilsko asistenco Plus ali Comfort, potem zavarovalnica priskrbi nadomestnega voznika, ki vas odpelje do vašega bivališča.

 

Če gre za poškodbe, zaradi katerih poti sploh ne morete nadaljevati, temveč morate ostati v bolnici, bo zavarovalnica poskrbela za ostale potnike in jim organizirala prevoz do kraja bivanja. Če bi bili vsi polnoletni zavarovanci huje poškodovani, pa zavarovalnica organizira še spremstvo za mladoletne osebe.

 

Za kritje stroškov zdravljenja v tujini sklenite turistično zavarovanje.

 

Stroške zdravljenja, ki se nanašajo na nujno zdravljenje v tujini, običajno krije obvezno zdravstveno zavarovanje na podlagi EU kartice zdravstvenega zavarovanja, vendar ni nujno, da bo to zavarovanje pokrilo vse nastale stroške.

 

Kaj, če sem v tujini udeležen v prometni nesreči?

Nadaljujte z branjem najpogostejših vprašanj in odgovorov, kako ravnati in koga najprej poklicati, če se znajdete v prometni nesreči v tujini.

avto, potovanja, varna vožnja, avtomobilsko zavarovanje, avtomobilska asistenca, škodni primer, sklepanje zavarovanj, prijava škode
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrbno zdravo in aktivno življenje, enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.