Prijava škode iz avtomobilskega kaska
Katere ključne podatke potrebuje zavarovalnica ob prijavi škodnega primera iz zavarovanja avtomobilskega kaska?
Povzročili ste manjšo prometno nesrečo. Poklicali ste policijo. Izpolnili Evropsko poročilo. Vaše zavarovanje avtomobilske odgovornosti bo poskrbelo za vozilo, v katero ste trčili. Toda, tudi na vašem vozilu je nastala škoda. To lahko uveljavljate, če imate sklenjeno splošno kasko zavarovanje. Poglejmo, kako hitro in enostavno uredite prijavo preko spleta.
Škodo iz zavarovanja avtomobilskega kaska pa tudi škodo, ki vam jo je povzročilo vozilo zavarovano pri Zavarovalnici Triglav, lahko hitro in enostavno prijavite kar preko spletnega obrazca.
Kaj potrebujem za spletno prijavo škode?
Za spletno prijavo škode na vašem vozilu potrebujete:
- podatke o zavarovancu,
- podrobnosti o škodnem dogodku,
- popis in fotografije nastale škode (poškodbe od blizu in 3-4 korake od vozila),
- fotografije vozila (diagonalna slika vozila, številka števca in številka šasije).
Postopek prijave škode je najhitrejši v digitalni poslovalnici i.triglav, saj nekatere podatke pridobimo iz vašega i.triglav profila.
Za prijavo škode, ki vam jo je povzročila tretja oseba, boste potrebovali tudi številko zavarovalne police povzročiteljevega vozila, njegove osebne podatke ter registrsko številko njegovega vozila.
Podatki o škodnem dogodku
Cenilci morajo pred izplačilom škode ugotoviti vse okoliščine dogodka. Zato morajo imeti podatke, kot so datum in ura nesreče, kraj, kjer se je zgodila škoda, kaj se je zgodilo, podatke o vozniku, ki ni nujno tudi zavarovanec, koliko sopotnikov je bilo v vozilu itd.
Spletni obrazec preprosto izpolnjujete po korakih.
Opis poteka nesreče in zakaj je do nje prišlo
Morda vas zanima, zakaj morate ponovno opisovati dogodek, če pa ste vse to morebiti že zabeležili v Evropskem poročilu o prometni nesreči?
Naši cenilci pravijo, da zato, ker so opisi dogodka na tem obrazcu precej skopi. Obrazec ne ponuja niti primernega prostora za opis, za nedvoumno razjasnitev primera, pa je potrebnih čim več informacij.
Pravijo pa, da pri opisu dogodka zapišite tisto česar se spomnite. Niso vedno vsi podatki, ki so predvideni na obrazcu, ključni za plačilo zavarovalnine.
Cenilec vsakokrat sproti presodi, ali ima zadosti podatkov za potrditev izplačila, ali pa potrebuje dodatne informacije.
Identifikacija vozila in fotografije škode na vozilu
V tem koraku naložite fotografije vozila in fotografije, iz katerih je razvidna nastala škoda. To je v pomoč cenilcu, da ve, kaj lahko pričakuje in kje so vse poškodbe. Po presoji bo cenilec opravil še ogled in sam ugotovil obseg škode.
Ogled vozila oziroma poškodb na vozilu je osnovni pogoj, da cenilci sploh lahko ocenijo višino zavarovalnine.
Dokler ne vedo, kaj je poškodovano in kako močno, ne morejo vedeti, kateri deli se bodo morali menjati, kateri zgolj popravljati in kakšen bo obseg škode.
Ogled prometne nesreče
V splošni zavarovalnih pogojih kasko zavarovanja je zapisano, da mora policija opraviti ogled škodnega dogodka, če želite uveljavljati nastalo škodo. Vaša dolžnost je zato, da o prometni nesreči takoj obvestite policijo, ta pa potem presoja, ali bo primer obravnavala, ali ne. Mora pa biti z dogodkom seznanjena.
V enem od korakov spletne prijave označite, ali je bila policija o dogodku obveščena in če vam je podatek znan, katera policijska postaja je bila obveščena.
Informacije o soudeležencih
Te informacije zavarovalnica potrebuje zaradi povezave z morebitnimi drugimi zahtevki, kot so zavarovanje avtomobilske odgovornosti za drugega udeleženca, zavarovanje voznika, nezgodno zavarovanje ipd.
Kako želite zaključiti škodni primer
Na koncu spletnega obrazca izberete, kako želite, da zavarovalnica zaključi škodni primer;
- Popravilo na pogodbenem servisu
Plačilo uredimo neposredno prek zavarovalnice.
- Nakazilo na moj TRR račun
Višino škode oceni strokovni delavec zavarovalnice.
- Izvajalca bom poiskal sam
Stroške popravila povrnemo na osnovi računa. Najvišje možno izplačilo oceni strokovni delavec zavarovalnice.
Kaj, ko oddate prijavo?
Začne se postopek reševanja primera. Zavarovalnica bo najprej vaš škodni primer vnesla v svoj informacijski sistem, preverila zavarovalne police in določila osebo (cenilca), ki bo v imenu zavarovalnice reševala vaš škodni primer.
Navadno se bo ta v nekaj dneh obrnil na vas za ogled vozila in z nadaljnjimi napotki, oziroma se bo z vami dogovoril, kako se bo škodni primer reševal, razen v primeru, ko ste v zadnjem koraku spletne prijave izbrali popravilo na pogodbenem servisu.
Ključno je, da škodo čim prej prijavite in ohranite dokazila. Zelo priporočljivo je, da že pri prijavi priložite nekaj fotografije škode, fotografije ostalih udeleženih vozil in Evropsko poročilo o prometni nesreči.
Če imate več vprašanj ob prijavi škode, priporočamo, da se obrnete na svojega zastopnika oziroma tisto osebo, ki je v imenu zavarovalnice z vami sklenila zavarovalno polico ali pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 Centra za podporo strankam.
Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrbno pot z vašim avtomobilom, enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.